Саудиска Арабија користи паметни технологии и платформи управувани од вештачка интелигенција за да им обезбеди услуги на речиси два милиони аџии за време на овогодинешниот хаџ.
Властите на оваа земја воведоа голем број паметни дигитални услуги.
Една од овие услуги е Manarah 2, робот базиран на вештачка интелигенција кој комуницира на повеќе од 20 јазици и обезбедува информации и помош во реално време за аџиите на клучни локации.
Исто така, постојат и Нусук картички, кои им овозможуваат на аџиите да резервираат термини за посета на Равда во џамијата на Пророкот.
Со овие картички, аџиите имаат пристап и до нивните контакт информации и детали за сместување, што помага да се намали бројот на изгубени лица.
Центарот за автобуски линии во Мека, опремен со паметна технологија, ќе работи во соработка со платформата Нусук и паметната платформа Аршидни за да обезбеди безбедна и точна услуга за превоз и пристигнување на аџиите во нивното сместување.
Апликацијата „Таваккална“, мобилна здравствена апликација, ќе ги известува аџиите за нивната здравствена состојба и ќе им обезбеди пристап до потребните медицински услуги.
Саудиска Арабија го воведува и Smart Enrichment Assistant, иновативна апликација која ги информира посетителите на повеќе јазици за голем број корисни услуги, вклучувајќи време за молитва, распореди за имами и локации за верски предавања.
Властите на Саудиска Арабија, исто така, ја започнаа иницијативата „Меканска рута“, висококвалитетна услуга што ги поедноставува процедурите за патување за аџиите во нивните матични земји и овозможува лесни и ефикасни формалности на местото на поаѓање.
Исто така, воведен е систем за кодирање и сортирање на багажот за да се олесни ракувањето со багажот на аеродромите и испораката до сместувачките капацитети за аџии во Мека или Медина.
Исто така, постојат мобилни апликации за учење и меморирање на Куранот, кои придонесуваат за подлабоко духовно искуство на хаџот.










